La TV de Sărbători

Cateodată stau şi mă gandesc. De ce? Pentru ce? Ca sa ce? ImageNumai intrebările acestea se învârt în capul meu val vârtej exact când ziceam că nu-şi mai au rostul. Vad televizorul, ma uit la el dar nu înţeleg nimic. Sunt doar nişte imagini in capul meu ce nu-mi dau linişte. Nasul îmi curge mai rău ca niciodată, fruntea-mi arde mai tare ca o sobă şi nu mă mai satur de ceaiul fierbinte. Am rămas singurică doar eu şi o telecomandă rece.
În timp ce Sorina trecea, parcă teleghidată de pe un post pe altul, se aude un ciocănit.
-Hai mamă nu mai fi aşa tristă, lasă televizorul, trebuie să te odihneşti.
-Mamă lasă-mă, nici nu vreau să aud, pleacă, lasa-mă!!
-Iţi mai pregătesc un ceai cu multă lamâie, vitamina C e foarte importantă, trebuie să te pui pe picioare!
-Lasă-mă cu ceaiul, nu mai vreau nimic, vreau doar linişte.
Sorina era foarte nervoasă, avea febră, îi curgea nasul şi nu se gândea decât la Matei.
Numai mie mi se putea întâmpla. Cu ce am greşit eu faţă de baiatul ăsta! Eu am vrut să fie bine, îl iubesc!! Şi el ce face? Dă cu piciorul la toate sentimentele, nu-l interesează, mai bine nu-l mai cunoşteam Offf (izbugneşte în plâns)
Pe măsură ce plângea butona telecomanda din ce în ce mai repede. Intr-un moment telecomanda a refuzat să mai funcţioneze.
-Off şi tu te-ai blocat, nu-i corect, ai rămas fără baterii? Ce ai? Ce ai? (izbugneşte în plâns)
În timp ce Sorina se certa de mama focului cu telecomanda de la televizor se putea auzi:
„Staşi pe aproape nu plecaţi nicăieri, urmează „Cearta” vedeti cine are de suferit în câteva momente”!!
-Off şi acum ma uit la altă ceartă, de ce nu am pus baterii la telecomandă?
De la televizor se aude: „În rolurile principale Sorina Andreescu si Matei Comornic intr-o psuper-prodcuţie dramatică ce iţi va taia răsuflarea!!”
-Cumm?? Pe aia o cheamă la fel ca pe mine??? ce ciudat… şi Matei şi tot! Nu ştiu ce a pus mama în ceai dar e tare de tot.
La TV se putea vedea o ripă singură intr-o bucătarie spălând nişte vase. La un monet dat intră el.
-Trebuie să vorbim, spuse el pe un ton grav.
-Nu mai avem ce vorbi, am vazut mesajele.
-Te-ai uitat în telefonul meu?? Cum ai putut să faci asta?? Aveam incredere în tine.
-Eşti un nesimţit, cum ai putut să faci asta?
-Imi pare rău dar simţeam că relaţia noastră s-a cam racit!!
-S-a racit?? îţi arăt eu!! În acel moment ea a apucat tigaia încinsă si…
„Dacă vreţi să aflaţi ce se întâmplă cu personajele noastre, rămâneţi cu noi,revenim imeidiat dupa o scurta pauză de publicitate.
Sorina a rămas acum pur şi simplu fără grai. Practic se uita la cearta dintre ea si Matei. Nimic nu poate fi mai dureros decât să retraieşti ecele momente şi să te simţi mai neajutoarat ca niciodată
-Nuuu publicitate ce? Matei de ce?(izbugneşte în plâns)
Sorina clacase numai putea vedea din cauza lacrimilor ce îi curgeau şiroaie pe obraji. Într-un final a închis ochii…
.
După ce a deschis din nou ochii un chip vesel proaspăt bărbierit îi zâmbea, era Matei.
-Hai trezeşte-te frumoaso, ai dormit destul!!
-Matei ce s-a întâmplat?
-Ai avut frebră peste 40 şi ai leşinat, suntem la spital!!
-Off imi pare rău, te iubesc, spuse ea oftând
-Şi eu, am realizat asta când m-am ferit de uleiul incins. Pot să ma întânesc cu una şi cu alta dar inima mea mereu va fi legată de a ta, la tine ma voi întoarce de fiecare data… te iubesc.

Câteodată trebuie să privim lucrurile din exterior, altfel rămânem blocaţi butonând de la un canal la altul.

Etichetat , , , ,

Un gând despre „La TV de Sărbători

  1. Well, Sorina spune:

    Multumesc! Este chiar mai … altfel decat ma asteptam!

Lasă un răspuns

